czwartek, 13 października 2016

Babaczekowa wyliczanka - Top 5 animo bohaterów

Zostałam wytypowana przez Aypa'ye do babeczkowej wyliczanki, a jako że nie w głowie mi teraz recenzję figurek, to zapełnię notkową dziurę właśnie tym XD
Mamy 5 pozycji, do których należy podpisać bohaterów. Bohaterów na słodko >D ja osobiście będę ich brała z animo, bo ani mango nie czytam za często, a książki to czytam często, ale nie patrzę na bohaterów z takiej perspektywy.

1. Ciasto


Jeżeli chodzi o kategorię 'ciasto' to tutaj wybierałam kogoś pod względem zakręcenia. Dlaczego? Dlatego że ciasto należy zmiksować/wymieszać i dopiero później je upiec i wtedy wychodzi coś (mistrzom cukiernictwa przeważnie wychodzi zakalec XDXD dla mnie to jest naprawdę czarna magia jak ludzie potrafią każde ciasto 'zzakalcować' XD).
Sakata Gintoki to przykład takiego zakręconego typa, który jak mu coś się nie uda to szuka maszyny czasu. Taka maszyna czasu to i mnie by się przydała. Generalnie pod tę kategorie mogłabym wrzucić praktycznie każdego z Gintamy XD.

2. Bita śmietana

Nie będę mówić, pod jakim względem chciałam tu dawać bohaterów, domyślni się domyślą XDDDD
Do tej kategorii przydzielam Mugen z Samurai Champloo. Mało mu do słodkości, ale tak uwielbiam tę postać (i anime), że musiałam go dać XD. Są anime i anime, a Samurai Champloo to taka perełka wśród całego animowego dorobku. Sam Mugen nadaje całemu anime smaku i dlatego właśnie wrzucam go pod 'bitą śmietanę', bo niekiedy ta bita śmietana ratuje całe ciasto.

3. Lukier

A któż to będzie taki słodki jak lukier?
A będzie to Yano Motoharu z animo Bokura ga Ita. Sama historia anime jest urocza i słodka, anime było wydawane w pięknych czasach, kiedy to wiele animo dostawało po 20+ odcinki i historia mogła się rozwinąć. Oglądając anime co chwilę krzyczałam tylko 'YANOOOOOO AFK SFMBSJDHFBSBFJFB', uwielbiałam go za jego charakter. Nie wiem, jakbym się teraz odniosła do tego typu historii, stara jestem i jakieś pitu pitu oh oh myłość aż po grób nie do końca mnie przekonuje, ale still ryczę na jakiś miłosnych bzdetach X"D.

4. Posypka 

Jak byłam mała i nic nie było słodkiego w domu, a ja miała silną potrzebę zjedzenia czegoś słodkiego (jak zawsze, lol), to wyżerałam taką kolorową posypkę u babci w domu XDDDD.
Taką posypką, która jest ostatnią deską ratunku, byłby Kurosawa Yamato z animo Sukitte ii nayo. Przystojny i fajny chłop, a ty go bierzesz jako ostatnia deska ratunku? Może i tak i nawet mnie się podoba, ale nie do końca mój typ, tak więc znalazł się na tym miejscu.

5. Wisienka

Moją wisienką na torcie będzie Ichigo Kurosaki z Bleach'a! Dlaczego wisienka? Bo Ichigo jest truskawką XD. To owoc i to owoc, także no XD. A tak serio to Ichigo jest mym lubym od dawien dawna. był moim drugim ulubieńcem (pierwszy to Saske z Naroto), dlatego znaleźć się tutaj musiał <3 Ichigo jest uroczy i ma mjęśnie i wgl jest takie że ajdajafgjhafhja a powiedz ktoś, że nie, to cię znajdę XD.

Posłowie

No i tyle o ile. Bardzo szokujący jest fakt, iż nie znalazło się tutaj miejsce dla Leviego, no ale sorry no, Lewemu daleko do słodkości XD.
Mam czas na pisanie notek, ale nie mam do tego zapału, najgorzyj.
Ale no, w tym miesiącu na pewno się jakaś recenzja pojawi :D
Sore ja~

12 komentarzy:

  1. <3 <3 <3
    Niestety pana Samuraja nie kojarzę. :/
    Yano, Yamato == <3 <3
    Ichigo też jest kochany i W OGÓLE XDDDDDD (rozumiem to ajdajafgasjdffoiaasdasdhsjhjahja)
    Z Leviem rozumiem jak mało kto, bo on w Topce always, ale do tej nie pasi xDD
    Gintama mnie przeeeeśladuuujeeee.... bo kojarzyć kojarzę, wiem, że zarąbiste i śmiechowe, ale jakoś ciężko się w sobie zebrać, by obejrzeć! >_< Hejcę się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj Samurai Champloo, to je złoto *^*
      Ja się nad Gintamą również długo zastanawiałam, aż w końcu pewnego słonecznego, acz nieco pochmurnego dnia nie miałam motywacji do czegokolwiek, nie miałam co paczać i się zabrałam za Gintamę i... I REGRET NOTHING. Ilość odcinków trochę może przytłaczać na początku, ale jak odcinki są połączone jakimś wątkiem, to tylko kilka, reszta to taki debilizm o niczym XD i to jest właśnie piękne w Gintamie XD jest dużo gejowych podtekstów >D

      Usuń
    2. Uuu, Samurai Champloo trzeba nadrobić obowiązkowo *kiwa głową*

      Usuń
    3. WIĘCEJ GRZECHÓW NIE PAMIĘTAM!~
      JUTRO WŁĄCZAM PIERWSZY ODCINEK SAMURAJÓW! T*T
      A Gintamkę zostawię sobie na sesję XDDDDDD

      Usuń
  2. Ha, ha... :D A myślałam, że tylko ja zawsze wyżerałam kolorową posypkę. xD Ciekawe zestawienie, naprawdę zaskoczyłaś mnie tym, że w Twojej babeczce nie znalazł się żodyn chłop z "tytanów". :o
    Pamiętam jeszcze czasy gdy miałam fazę na "Blecha" i bawiłam się cosplay. Pewnego razu ubrałam się w moją szatę boga śmierci i udałam się do mojej babci by pochwalić się strojem. Gdy babuleńka mnie zobaczyła wylała na mnie pół flaszki wody święconej. xDDD...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie byłam sama w wyżeraniu posypki XD
      O matko, bidna babcia, pewnie myślała, że kostucha po nią przyszła XDXD

      Usuń
  3. No kurczę tak, Iczigo jest super i nikt nie może powiedzieć, że nie! Cieszę się, że ktoś mnie rozumie!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo u Ciebie też ten tag:) moze i ja powinnam...
    jest bardzo uroczy i fajne postacie :))))
    ;;DDD
    pozdrawiam
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gin-san! No wiadomo, najlepszy Jumpowy bohater. hah xD
    Fajna zabawa i faktycznie nie przewidziałam kogo tutaj u Ciebie zobaczę, więc tym bardziej miło, że można się czegoś nowego o ludziach dowiedzieć. xD Moi ulubieńcy to zazwyczaj same słodziaki, więc do babeczki pasowaliby idealnie, ale nie wiem jakbym ich przydzieliła. ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w ogóle bohater mistrzowski, ja nie wiem, że można taką zajebistą postać wykreować XD
      Haha, nie chciałam dawać kogoś typowego XD właśnie u mnie to raczej moją miłość nie zyskują słodziaki, także miałam tu trochę problemu XD

      Usuń