czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie sierpnia

Chciałam jeszcze coś wyskubać w sierpniu, ale upał jednak mi powiedział, że może jednak dam sobie spokój. W sumie i tak miałam dużo notek w sierpniu.
Także dzisiaj zapraszam was na podsumowanie sierpnia, które mimo bidnego wyglądu, było bogate wewnątrz. Czas na jesień moi drodzy! Będzie pizgać jak w kieleckim, w sumie w lato również pizgało XD.
Pierwsza paczunia dotarła do mnie na początku sierpnia. Znajdowała się w niej Momohime w pierwszej wersji. Chciałam w sumie wcześniej zamówić sobie wersję odnowioną, jednak te kolory nie do końca mi podpasowały, wolę jednak starszą wersję. Tak więc zaczęłam polowanie na starą Momohime i okazało się ono cokolwiek zacne, bo zakupiłam ją za niecałe 8k, także nie przepłaciłam sromotnie.
Będąc przy Momo, muszę opowiedzieć wam historyjkę z życia: otóż zabrałam ją (wraz z innymi figurkami) na mój weekendowy wypad nad jezioro. O świcie poszłam na pomost w celu porobienia fotek. Wyciągając z torby inną figurkę, wypadł mi z niej miecz Momohime zawinięty w folię bąbelkową, miecz się rozwinął i poleciał na pomost. Mój mini zawał, jaki przeżyłam, jest nie do opisania, bo prawie mieczyk wpadł do wody... No ale jest cały i zdrowy.

Kolejną paczunią jest już 11 tom Shingeki no Kyojin. JPF trochę przeciągnęło wydanie SNK z dwóch miesięcy na trzy, ale podobno w nowym roku ma już wrócić po staremu. Pożyjemy, zobaczymy. Oczywiście mam hołp na wydawanie co dwa miesiące, no ale zdaję sobie sprawę, ile to roboty przy takim mango.

Ostatnią już paczunią jest piękna Cerberus, również zdobyta na preownedzie po taniości. Generalnie tutaj miałam trochę mindfuck, bo wcześniej czytałam, iż AmiAmi nie puszcza tej figurki SALem, bo jest za duża/za ciężka. Jednak po kliknięciu 'kup to' w opcjach wysyłki pokazał mi się SAL, także go zaznaczyłam, i kiedy przyszedł payment request również ta opcja była, bez zmian. Także nie wiem, o co chodziło, ale jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze XD.
Ta figurka jest taka ładna, ma takie hot hot biodra *^*

Posłowie

Kolejny miesiąc poszedł się... poszedł i nie wróci XD. Jesteśmy coraz starsi, nie da się ukryć, eh...
Wrzesień zapowiada się bidnie i pod względem figurkowym i pod względem notek. W niedzielę wyjeżdżam na urlop, może coś do tego czasu wyskrobię, ale obiecywać nic nie będę. Mam jeszcze trochę pracy, a jeszcze spakować się trzeba, także nie wiem, czy będę miała głowę do bloga~ plus szykuję sobie remont w pokoju, także nie wiem, jak ten wrzesień będzie wyglądać.
Generalnie w najbliższym czasie podsumowania miesiąca będą raczej bidne, bo się ograniczam xD
Sore ja~

14 komentarzy:

  1. Paczka musi być naprawdę duża, by nie poszła salem. Większe restrykcje ma airmail. Cerberus jest cudowna... ale denerwują mnie te łapki. Nie znam postaci, ale gdyby nie to to bym ją kupiła już dawno ;(.

    OdpowiedzUsuń
  2. I w Kielcach wcale tak nie piździ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem właśnie, że musi być duża, także jak czytałam, że ona SALem nie może iść, to miałam takie 'wtf, ale to jest 1/7, jeszcze nie jest jakaś szalona poza' xD Z Shingeki no Bahamtu ino anime oglądałam i te pieski pacynki to jej przyjaciele i przeważnie je nosi na rękach, także w tej figurce są ważne, ale ja ich nie zauważam, bo ma piękne ciało *^*
      Mój ulubiony zwrot przestał mieć sens teraz D:

      Usuń
    2. Całość brzmi "Piździ jak w Kieleckim na dworcu" i to jeszcze za czasów kiedy nie było obecnego dworca :). Najśmieszniejsze w tym jest to, że to śląskie przysłowie.

      Usuń
    3. Jak ja mieszkałam jeszcze w Kielcach, to zawsze kiedy przyjeżdżali do mnie znajomi zaczynało piździec i zawsze musiałam im nagle jakieś grube ubrania w środku maja pożyczać Xd.

      Usuń
  3. Omójborzeszumiący, pragnę Cerberus, ile za nią dałaś?! ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wysyłką 300 zł z groszami i nawet widziałam, że bywa jeszcze trochę taniej, także polecam polować, a jest cudowna *^*

      Usuń
  4. Powiem tak:
    UDA sa powabne
    ale TE oczy HIPNOTYZUJĄ (i nie chodzi mi o oczy "pozostałych" dwóch głow cerbera)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ona ma oczy XDXDXDXDXD?????? mnie się jej strój strasznie podoba, generalnie cała jest hot hot *^*

      Usuń
    2. Cerberus jest bardzo hot, hot! :D Sama kiedyś zamierzam ją sobie kupić bo bardzo lubię postać. Miałam kiedyś jej petitka ale oddałam go siostrze by zmotywować się do kupna statuetki. Mi też się bardziej podoba Momo w starej wersji kolorystycznej ta nowa jest trochę mdła.

      Usuń
    3. Polecam bardzo! Zwłaszcza, że nie kosztuje miliony już :D Petitek to nie to samo, tutaj widać każdy jej szczegół ;-; <3
      Jednak co stare to najlepsze :D nie wiem po co robili jej recolour, ale to w sumie nawet lepiej, bo tak to bym ją zamówiła i wydała o wiele więcej XD

      Usuń
  5. Mmmm, ta erotyczna figureczka, stawiałabym na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i zachęcam do zakupu haha XD! Na żywo jest jeszcze ładniejsza

      Usuń