piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca

Czas zachrzania jak szalony, a więc to już czas na podsumowanko czerwca!
Niby mało, ale piniędzy i tak poszło dużo X"D. JAK ZAWSZE.


Pierwsza paczusia jaką dostałam, to była paczusia z grupowego zamówienia z Suruga-yi. Paczka szła ze trzy miechy, bo była puszczana statkiem.
Postanowiłam tam zakupić rzeczy małe, które w sumie może jakoś mnie się w życiu nie przydadzą, ale no, miło popatrzeć na nie (nie, żeby figurki miały mi się do czegoś przydać...). Mianowicie zamówiłam 6 przeróżnych breloków z anime Daiya no Ace, z moim najlepszym pairingiem evah. Generalnie to uwielbiam Tetsuye, tego typu bohaterowie najbardziej przypadają mi do gustu. Isshiki zaś to wrzeszczący debil, ale pięknie wyglądający razem z Tetsu, także no, czego chcieć więcej XD? Zamówiłam sobie ich breloki, bo raczej nie mam co liczyć na jakieś ich figurki :<

Drugą paczusią, jaka do mnie dotarła, był mój Graal, nad którym wiele łez wylałam. A jest to Chitoge Kirisaki z animo Nisekoi, figurka wydana przez Alter. Jedyna słuszna figurka Chitoge, a przynajmniej jak na razie (chociaż nie sądzę, aby wydano więcej jej figurek). Moja niunia przyszła do mnie szybko, bo posłałam ją AirMailem. Co prawda z przymusu, no ale musiałam jednak podjąć tą decyzję zakupu. Dlaczego z przymusu AirMail? A no bo Chitoge dorwałam na Amiami, na preownedzie, w kondycji B/B, za 8390 jpy, co już na Ami skreśla opcję wysłania figurki SALem... Oczywiście musiałam się spytać, czy na moją osobistą prośbę poślą mi ją SALem, ale nieeeeee, lepiej człowiekowi pod górę robić. No to cóż, pykłam ją AirMailem, oczywiście Ami naliczyło sobie milion za niego, bo że niby taka ciężka... meh, ich polityka mnie strasznie irytuje, ale inne sklepy nie mają preowneda :<
Trochę miałam stracha, że przez AM będę musiała zapłacić cełko, jednak na szczęście obyło się bez niego.
Chitoge jest naprawdę piękna, już nie mogę doczekać się miliona sesji z nią! W sumie to już trochę porobiłam jej fotek XD"

Posłowie

No i tyle o ile. Miała być jeszcze jedna figurka, ale SAL coś idzie i coś mu się nie udaje XD. Raz idzie jak strzała, a za chwilę się wlecze, ja tego nie ogarniam...
Ale dzięki temu będę miała cokolwiek na podsumowanie lipca, bo inaczej byłoby wielkie zero X"D
Mam nowy header :D który kocham, bo Czitoge :D plus dodałam nowe fotki do galerii, zapraszam :D
Sore ja~

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że nie ważne jakie foto jej zrobię to i tak będzie cudo, bo ona sama jest cudem XD

      Usuń
    2. "Magiczne lewitujace Figurki by Czechu"
      Chyba jednak wciaz śpie albo widze MAGIE

      Usuń
    3. Hahaha, kwestia wyuczenia się edycji zdjęć XD jakoś mi to poszło, chociaż nadal nie jest ideolo XD

      Usuń
  2. Ta dziewczyna z Nisekoi to dokłądnie taki typ figurek, jaki trafia prosto w mój gust, wyraziste kolory, dynamiczna poza, rozwiane włosy! Takie jedno wielkie woow połaczone z awww!
    No i ten genialny strój!
    Prosze, więcej fotek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam te, które swoim kolorem zachwycają! A Chitoge jest wyjątkowo śliczna ;-;
      Będzie więcej fotek przy okazji jej recenzji :D

      Usuń
  3. Czekam na recenzje Chtogusi ❤
    I na foty. Wiecej fot ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje Chtogusi ❤
    I na foty. Wiecej fot ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie w dość niedługim czasie :D

      Usuń
  5. Przepiękna jest ta Chitoge. <3
    Kiedyś będę musiała ją sobie kupić, a tym czasem czekam na jej recenzję na twoim blogasku. Słodkie są te brelosie. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Chitoge polecam z całego serca, chyba najlepsza figurka, jaką aktualnie posiadam :D jak widać, warto czaić się na Ami XD
      Recka już niedługo :D

      Usuń
    2. Tak! Nie mogę się już doczekać jej recenzji, szczególnie gdy co chwilę widzę Twoje super zdjęcia. :D Pora pobawić się w łowcę i zapolować na swoją Chitogę. xD

      Usuń